Blog #13

5 juni 2019 - Los Gatos, Californië, Verenigde Staten

Wow de laatste week is aangebroken, we zijn van start!

Nog heel erg druk deze week met finals, graduations en sportseizoenen afsluiten en begint hier de zomer vakantie.

Afgelopen week..is even denk hoor. Afscheid genomen van mijn lieve vriendinnetje Maiken die ik deze week niet meer zie, down town Gilroy in voor Amerikaanse lunch. Veder deze week nog gehiked, geshopt en lekker geluncht. Zaterdag naar Santa Cruz geweest om nog voor de laatste keer hier het strand te zien met een leuke pier en down town in voor een lekker ijsje samen met twee andere leuk aupairs, heerlijk dagje kortom. Savond opgepast en zondag ook gewerkt. Nouja 'werken' ik moest naar de voetbal met Rosalie een uurtje verder weg. Geen probleem dus lekker oppad en in de zon langs het voetbalveld. Waarna savond een zonnesteekie optrad, dus plat op bed.

Ondertussen is het alweer dinsdag en vliegen de dagen ik probeer nog even te geniet en het zonnetje mee te pakken. Zo gek maar volgende week dinsdag slaap ik gewoon in m'n eigen bed YES!

Liefs 😘

Ps. Volgende week de laatste ladies and gentlemen!

1. Dees:
    5 juni 2019
    Lievie, geniet van je laatste week 😘
  2. Tante Marleen:
    5 juni 2019
    You'd better be proud!
    Drie maanden alleen op avontuur bijna in the pocket. Succes en plezier de laatste dagen!
    Love you! ♡♡♡
  3. Stefanie:
    9 juni 2019
    Geniet van je laatste dagen!
  4. Mama:
    10 juni 2019
    Ninaaaaaa ….. mn email deed t niet dus lees m nu net pas maar heb je piercing ????? Je hebt nx gezegd !!!