Blog #2

21 maart 2019 - Los Gatos, Californië, Verenigde Staten

Hi there,

op dit moment zit ik heerlijk in de zon op een terrasje deze blog te schrijven voor jullie.

Inmiddels ben ik een beetje gesetteld en al m'n spullen hebben een plekje gekregen. Ik begin de wegen te kennen hier in het dorp het is groot maar wel een dorp dus ik ben niet lang onderweg, de snelweg is de volgende stap. Ook het gezin begint steeds meer aan mij te wennen. Ik heb al gekookt, huiswerk gemaakt met ze(best lastig biologie fotosynthese het Engels) en al op de hockey, baseball, voetbal en dans les geweest dus het gaat de goede kant.

Dinsdag middag heb ik geluncht bij Cheesecake Factory met Heidi (moeder) het is een strenge maar lieve vrouw erg zakelijk is ze wel maar zorgt goed voor me(gelukkig maar) en wilt ook dat ik een fijne tijd ga hebben, ze is erg van de schema's en het plannen dus we hebben de dagen even doorgesproken en gekletst en wat de plannen voor de komende tijd zijn. Voornamelijk ben ik vrij door de week als de kids op school zijn dat ik tussen 9am en 2pm en daarna beginnen alle activiteiten, heel fijn is dat ze zelf ook graag overal bij willen zijn dus we verdelen de taken een beetje.

Gister heb ik op mijn vrije ochtend weer een rondje gerend dit keer niet de berg op maar het dorp in en om de buurt een beetje te verkennen. Langs een yoga school gelopen en een spinnings school allebei heel populair hier dus leuk om wat lessen te probeer en misschien wat mensen te leren kennen. Gistermiddag ook een andere au pair leren kennen waaraan Heidi mij voorstelde. Leuk om nieuwe mensen te leren kennen en dit was mijn eerste echte gesprek hier full English so YES I DID IT BY MYSELF. Op een au pair facebook ook een berichte geplaatst dat ik hier zit zo dat ik wat af kan spreken met andere au pairs.

Ik denk dat jullie zo wel weer even bij zijn met mijn eerste ervaringen hier en komen er vast nog meer dus ik hou jullie op de hoogte. Ik heb heerlijk gegeten IN MN UPPIE maar met allemaal vriendelijke mensen om me heen die vragen waar ik vandaan kom. Ik ga nu afsluiten en betalen, tijd om terug te gaan, de kids op te halen van school en door te gaan naar pianoles en daarna een baseball wedstrijd..

X Nina

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rene:
    21 maart 2019
    Hi Nina. Nice to hear that you have a nice time. I saw the pictures and check for myself the place where you stay. It is beautiful. Looking forward for your next blog news
  2. Bregtje:
    Super leuk!
  3. Tante Marleen:
    Whoopwhoop you go girl! ♡♡♡
  4. Alice:
    22 maart 2019
    Sounds all thrilling and exciting! Have lots of fun and stay safe and sound! Love from Zuidoost-Brabant xxx
  5. Vera:
    27 maart 2019
    Leuk om je avonturen vanuit de States te lezen. Je komt superstrak terug door al dat gesport. Aan de andere kant moet je een beetje sporten na een bezoekje aan de Cheese Factory. Ga je San Francisco bezoeken? Fantastische stad en zoveel te zien. Fijne tijd en ik kijk uit naar je volgende verhaal. xxx