Blog #10

13 mei 2019 - Los Gatos, Californië, Verenigde Staten

Whaaa blog 10 'alweer'.

Lieve allemaal,

voor jullie heb ik helaas steeds minder te vertellen.. Ik heb het hier in Amerika gewoon prima naar mijn zin. Ik geniet er zo van als ik door de straten loop in het zonnetje of in het zwembad speel met de kids. Natuurlijk horen daar die up en down bij en ik moet eerlijk toegeven dat die er wel steeds meer zijn. Daarnaast kijk ik er altijd naar uit de weekenden zo als jullie weten en die lopen nu toch wel beetje bij beetje af. Waarna ik ook soms wel eens denk wat gaat het toch leuk zijn om straks weer op Schiphol aan te komen. Maar dan denk ik snel weer ach na 5 dagen wil ik vast weer terug haha. Deze week niet zo'n hele drukke week gehad ivm een niet al te druk activiteiten schema van de Kids maar was Ronald wel op reis..dus genoeg te doen in het huis.

Vrijdag lekker een dag vrij geweest nouja na de ochtend spits dan. Opgehaald door Maiken om 11uur en op naar down town Livermore en vervolgens daar Nara een grote outlet. Nou je raad het al lang leve de creditcard hihi. Rond een uurtje of 17u weg gereden naar down town Palo Alto natuurlijk stuck in the traffic dom dom dom even vergeten. Maar heerlijk gegeten echt een heel straatje met allemaal leuke restaurantjes en dus eindelijk weer is een lekker zalmpje op waarna een ijsje volgde op een pleintje met een bandje en om 22u in m'n mandje. Helaas pech voor mij maar moest ik het hele weekend werken omdat Heidi en Ronald gasten hebben vanuit NL waar ze mee op stap zijn.

Op naar een nieuwe week nog geen idee hoe die er uitziet en wat de plannen voor het komende weekend zijn maar dat zal ik vanzelf zien.

Fijne week allemaal en werkse.

Liefs 💕

1. Paps:
    13 mei 2019
    Top weer wijffie, ff volhouden nog, tot snel. Gruss aus Nurnberg .
  2. Tante Marleen:
    13 mei 2019