Blog #12

28 mei 2019 - Los Gatos, Californië, Verenigde Staten

Zo ben ik weer. Wel een dagje verlaat maar dat komt omdat het hier memorial day is dus 3dagen weekend.

Van de week lekker gehiked uhm volgens mij is dit geen word maarvgoed dan maar zo, berg beklommen dus. Ben weer wat meer gaan bewegen want die extra kilo's mogen niet mee het vliegtuig in dus dat word nog een strijdt. De dagen vliegen om nadat ik de kids heb weg gebracht en oppad ga, voor je het weet heb ik alweer gekookt savond en breng ik ze naar bed en weer door naar de volgende dag..

Eenmaal bij het weekend aan gekomen waar ik me zo op verheugde had ik dus ook nog een extra dag vrij, beter kon het niet. Op naar Walnut Creek by Danville Blvd. Waar oude kennissen wonen om daar een weekendje te blijven. Na zaterdagochtend gesport te hebben en spullen gepakt de auto in gestapt waarna ik dik in de file stond typische Amerikaans. Eenmaal daar super leuk ontvangen zo vriendelijk en gastvrij, heel mooi plekje wat ze hebben en het was een fijn weekend. Lekker gegeten, pizza gemaakt, oppad geweest en/of juist even in het zonnetje slapen en lekker met hun honden gekoeld eindelijk weer is honden want ook Semmie mis ik behoorlijk! Uiteindelijk maandagavond na het avondeten weer naar 'huis' gereden en nu lekker slapen. Met de gedachte dat ik over 2 weken op dit moment in het vliegtuig ziet!

Fijne week! Liefs 💕

1. Tante Marleen:
    28 mei 2019
    Super fijn, ziet er uit als een heel warm gezin! Pioenen in de keuken doen het altijd goed en een hond was the ultimate. Geniet nog je laatste 2 weekjes! Dikke 💋
  2. Mama:
    Wat een heerlijke foto's !! Love u Mama
  3. P.J.L. Delhaas sr:
    28 mei 2019
    Daar komen Oma en Opa weer. Volgen je op weg naar de laatste 2 weken in the US. Met Sem gaat het uitstekend; hebben wij 7 dagen geleden nog mee gekroeld. Pa zit in Friesland hoorden wij vanavond en gaat morgen weer naar huis. Zondag jl. meegemaakt dat tante Puck 88 jaar werd; lijkt ook op de US want we hebben 5 uur heen en terug in de file gestaan (Breda-Wassenaar vv). Nog een fijne tijd daar en groetjes van ons!
  4. Stefanie:
    4 juni 2019
    Wat gaat de tijd snel.. Nog maar een week te gaan. Leuk om je verhalen te lezen😁 geniet nog even!