Blog #11

20 mei 2019 - Los Gatos, Californië, Verenigde Staten

Jahoorrrr nog 3 lieve mensen!

3 weken nog!

Een behoorlijk fijne week gehad Heidi die is woensdag naar NL gevlogen voor een week. Dus taxi en chefkok gespeeld deze dagen. Maar helemaal prima want de sfeer is goed in huis... Daarnaast alleen al wel 5 dagen regen gehad terwijl jullie in de zon zaten, zijn de rollen is een keertje omgedraaid.

Vrijdagavond met Maiken naar de bioscoop in down town Los Gatos zelf zo'n leuke bioscoop maar 2 zaaltjes maar zo leuk! Zaterdag voor het eerst een keer de hele dag thuisgebleven en binnen gezeten want het was heel de dag aan het regen. Dat is gek na 2,5 maand een keer niets doen..daar word je pas moe van. En vandaag wilde we wel iets doen ipv heel de dag binnen zitten en over de regen klagen. Moet wel zeggen dat als het hier regent is het ook wel meteen een beetje gek, ben je niet meer gewend gewoon hahha oeps. Dus zijn we (Rosalie, Ronald, Lente, Cato en ik) gaan schaatsen en gaan bowlen waarna we hebben gegeten bij een steakhouse. Een leuke dag dus!

Volgend weekend een weekendje vrij dus lekker oppad.

Bye 😘

1. Tante Marleen:
    20 mei 2019
    9 down, 3 to go! Maak nog mooie herinneringen. Die 3 vliegen voorbij! ♡
  2. Dees:
    20 mei 2019
    Lievie, alles koet je meemaken dus ook regen daar 😜
    Dus dan maar schaatsen 😊
    Op naar aankomend weekend en weer lekker genieten dan!!!!! X
  3. P.J.L. Delhaas sr:
    27 mei 2019
    Lieve Nina, leuke foto's van jou en de kids. Geniet nog maar van de laatste weken. Mogelijk wacht er een nieuw avontuur. In Helmond hebben ze inmiddels ook een hondje, dus de concurrentie tussen de gezinnen is een belevenis voor ons! Dinsdag 18.06 vertrekken wij voor een korte vakantie naar Duitsland en Oostenrijk. Weten niet waar onze wegen elkaar kruisen. Maar nog een fijne tijd en de groeten aan Trump (maar niet heus) Oma en Opa uit Breda.