Naam:
Foto’s:
165
Video’s:

Over mij

Hoihoi lieve vrienden en familie,

vanaf 16 maart vertrek ik voor 3 maanden naar Los Gatos in Amerika en ik ga 'proberen' om jullie een beetje op de hoogte te houden.

Ik heb er onwijs veel zin in maar vind het zeker ook een beetje spannend een nieuwe omgeving en ver van huis. Ik hoop wat van de gave omgeving mee te krijgen, wat cultuur op te  snuiven en eindelijk is m'n Engels een beetje onder de knie te krijgen. Nogmaals I'll keep you in touch!

Over mijn reis

Nog even voor jullie.. Ik ga dus (bijna) 3 maanden weg na 90 dagen moet je het land verlaten vanwege visums. Dan kom ik op 10 juni weer terug op Schiphol aan met het gezin waar ik verblijf want die gaan op vakantie naar NL.

Het gezin bestaat 6 met 4 kinderen 3 meiden en 1 jongen en variëren best wel wat van leeftijd. Het is een druk gezin met veel activiteiten en ouders die overdag werken. Ik ben benieuwd wat mij te wachten staat maar merk dat jullie dat ook zijn vandaar dat ik af en toe iets wil plaatsen op deze blog.

See you later!

Bezochte landen

Ik heb 8 landen (4%) bezocht:

België, Frankrijk, Griekenland, Nederland, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten.