Blog #1

20 maart 2019 - Los Gatos, Californië, Verenigde Staten

Hoi lieve allemaal,

Even een korte update dan voor jullie. Zaterdag ochtend ben ik vertrokken naar San Francisco airport. Daar werd ik uitgezwaaid door paps&mams, eef natuurlijk, mijn lieve vriendin Hilde, tante, neefje en oma. Dit was natuurlijk al spannend en ook zeker wat tranen maaaaar ik had er heel veel zin in. Eenmaal uitgezwaaid langs de douane nog even een ontbijtje gescoord en hoppa het vliegtuig in. Ik had een prima plekje en genoeg beenruimte voor de komende 11u. De vlucht ging goed alleen nauwelijks geslapen helaas en met 11u voor de boeg kon ik nou niet echt zeggen dat de tijd dan snel gaat maar goed je komt er vanzelf. Eenmaal aangekomen weer langs de "strenge" douane met een kleine ondervraging maar dit ging gelukkig goed en weer door naar de bagage met een karretje. Dit ging vrij snel en weg kon ik SPANNENDDDD nu ging het dan echt beginnen. Eenmaal door de deur stonden ze me op te wachten met z'n vieren, de oudste 2 meiden waren er niet bij.

Fijn om er dan eindelijk te zijn en om het huis te zien en mijn kamer voor de komende 3 maanden. Leuk huis groot maar wat is groot hier alles is groot. Een zwembad erbij een mooi uitzicht ook vanaf mijn kamer. Langzaam kwam iedereen thuis en was het gezin compleet. Iedereen is vriendelijk de oudste 2 meiden trekken vooral hun eigen plan en zal ik vooral taxi voor zijn en de jongste ziet mij als een grote speelvriendin.

Het is nog erg wennen ik heb dan ook nog last van een jet lag savonds ben ik snel moe in en word heel erg vroeg weer wakker. Hoe de dagen er een beetje uitgaan zien weet ik zelf ook nog niet de eerste week zal ik veel samen doen zodat ik weet wat er allemaal gedaan moet worden en waar alles is. Ik ben nu al een paar keer zelf met de kinderen op pad geweest om ze weg te brengen naar school en andere activiteiten en dat gaat gelukkig allemaal goed. Dus ik heb er zeker vertrouwen in dat het wel goed gaat komen.

1. Dees:
    20 maart 2019
    Hoi lieverd, nou dat werkt super goed die blog 😃
    Over een paar dgn ben je van je jet-lag af!!!!!! Fijn dat je goed ben opgevangen en ook fijn met je mooie kamer en uitzicht! Dikke knuffel 😘
  2. Tante Marleen:
    20 maart 2019
    Super leuk en gelukkig hebben ze madeliefjes, kan je vaak aan mama denken!
    Dikke 💋
  3. Vera:
    21 maart 2019
    Leuk om het begin van je avontuur te lezen. Over een week zal alles veel vertrouwder voelen dan de eerste dagen. Veel plezier!
  4. Paps:
    21 maart 2019
    Hi wijffie, leuk eerste bericht zo, kieken we allemaal een beetje met je mee. Enjoy and keep going girl.
  5. Mama:
    21 maart 2019
    Hoi lieffie, have a great day today …
  6. Oop:
    Oudste kleindochter,