Blog #3

25 maart 2019 - Los Gatos, Californië, Verenigde Staten

Wow jongens m'n eerste week in Los Gatos zit erop. Tijd vliegt met zoveel nieuwe indrukken. Maar super naar me zin, ik hoop wel echt snel nieuwe contacten te kunnen leggen want merk dat ik me dit weekend wel een beetje alleen voelde. Maar goed ik blijf niet stil zitten ga lekker naar buiten. Ik heb een sport abonnement afgesloten voor 4 weken bij Yogasource een super hippe en toffe plek dus ik kan in iedergeval me lekker uitleven als ik even weg wil. En jeetje dat heb ik gedaan zaterdag hot pilates in +50 graden en zondag 1.5u spinnen super leuk en lekker maar phoe phoe met een conditie van een geit had ik het zwaar. Down town Los Gatos lekker door gewandeld alsof je in een film zit die straatjes. Naar de film geweest met de jongste 2 kids en die bioscoopen hier daar kan nl nog wat van leren elke stoel heeft een tafeltje, stoelverwarming en automatisch ligstand, wat een luxe.

Op naar een nieuwe week met nieuwe ervaringen, hopelijk nieuwe contacten, vast en zeker spierpijn, taxi spelen voor het hele gezin en hopelijk gaat de temperatuur nog wat omhoog.

Spreek jullie later!

1. Oop:
    Oudste kleindochter,
    Sporten in ieder geval goed voor de lijn en de conditie.
    Trotse Oop
  2. Tante Marleen:
    ♡♡♡
  3. Tante Marleen:
    ♡♡♡
  4. Mama:
    25 maart 2019
    Hoi lieffie, goed bezig … love u !
  5. Dees:
    25 maart 2019
    Goed van je om lekker te gaan sporten!!!! Zou idd fijn zijn als je leuke mensen gaat ontmoeten! Gaat heus wel goed komen 😘
  6. P.J.L. Delhaas sr:
    27 maart 2019
    Fijn dat je het naar je zin hebt. Pa&Ma&Eva zijn in Ierland. Dus rustig hier in Nederland. Lieve groet uit Breda
  7. Nancy Beke:
    28 maart 2019