Blog #4

31 maart 2019 - Los Gatos, Californië, Verenigde Staten

Goedemorgen allemaal,

deze week was het een beetje stil voor jullie maar dat komt omdat ik niet zoveel spannends te vertellen heb. Ronald de vader van het gezin was een aantal dagen weg voor werk dus daardoor kon ik niet veel weg of iets doen omdat er voor de kinderen gezorgd moest worden en Heidi zelf ook nog een dag en nacht zelf is weg geweest voor werk, dat was even spannend voor het eerst alleen met 4 kids in een groot huis waar ik alleen voor moest zorgen, maar dat zal nog wel vaker gebeuren als ik zo de plannen een beetje heb gehoord. Ze zijn van plan om binnenkort zelf een paar dagen naar Nederland te gaan en dan blijf ik met de kids hier, als dat maar goed gaat.

Deze week was ook een beetje beseffen dat ik hier nu echt zit, voor 3 maanden. Wat onwijs gaaf is en een grote ervaring is maar toch ook wel soms even lastig een ander gezin. Een ander oppas gezin maar ook een andere gezin als waar je zelf uitkomt. Vriendelijke mensen maar humor en plezier kennen ze niet echt en daarbij toch ook wel streng en een hoop discussie onderling wat voor mij wel even wennen is. Ik moet me weg er even tussen vinden.

Gelukkig is er ook nog weekend in een week en deze keer had ik wat dingen geregeld en gevraagd of ik dan vrij zou zijn. Yes dat ben ik dus afgesproken met een andere au pair van een vriendje van Cato die vroeg of we mee wilde naar Great America een pretpark hier in de buurt op 30 min afstand. Dit was fun even er tussenuit en lekker gillen in de achtbannen, we hebben een leuke dag gehad. En vandaag zondag ochtend wordt ik straks opgehaald om vanmiddag mee te kunnen gaan surfen met kennissen van het gezin. Dat zou leuk zijn mijn eerste surf lesje. Nou ik stuur wel wat foto's van het strand, daaaagg!

Ohja en mijn eerste ritje op de snelweg was een feit deze week man dat is even anders dan in Nederland.

Liefs Nina

1. Mama:
    1 april 2019
    Hey lieffie, wat fijn … ff wat andere dingen doen !
  2. Stefanie:
    1 april 2019
    Beetje jammer van die humor 🙃... Leuk dat je in het weekend op stap kan en lol maken. En idd de snelweg daar is andere koek, 'keep your lane'
  3. Tante Marleen:
    10 april 2019
    Hi Mop, had deze ff gemist toen ik in Gambia zat. Wat tof dat surfen. Allemaal in je rugzakje doen en nooit meer vergeten. Ik wens je nog heel veel mooie ervaringen!
    Love you! ♡