Blog #5

8 april 2019 - Los Gatos, Californië, Verenigde Staten

Hoi lieve allemaal,

voor mij nu maandag ochtend en de eerste dag van de springbreak hier iedereen heeft nu een weekje vakantie. En dus gaan we een paar dagen skiën yeahhh heel veel zin in al ben ik wel een beetje bang dat ik ze niet bij kan houden😅. Ben benieuwd hoe het zal gaan maar dat horen jullie later.

Mijn werk week is voor jullie verder niet zo belangrijk het gaat voornamelijk zo broodmaken, kids naar school brengen, vrij tot 14u kids ophalen, rond rijden naar alle activiteiten en als der een gaatje is nog even spelen in het park met de kleinste van het stel, avond eten (maken) en dan klaar tenzij ze uit (eten) gaan. Dus dat van maandag tot vrijdag. Maar daarnaast heb ik ook deze week ook wat nieuwe au pairs leren kennen YES! Via fb voornamelijk waar ik dan een post had geplaats voor alle au pairs uit de Bay area en gelukkig dat werkt goed. Zo heb ik dinsdag met een au pair geluncht hier uit de buurt komt uit Duitsland en zaterdag op pad geweest met andere au pairs hier uit de buurt en met de auto naar Sausalito gereden, leuk plaatsje met een waanzinnig uitzicht op SF en alcatraz. De meiden komen uit Mexico, Argentinië en Colombia echt bizar ze komen overal vandaag. Dus via een van die meiden weer een groep app beland met andere au pairs hier uit de buurt en me even kort voor gesteld waarna er een nl meisje reageerde en contact gehad op de app met als gevolg dat we zondag samen hebben geluncht super leuk 😊. Een weekje met dus wat nieuwe contracten en wat meer oppad geweest (ondermeer opzoek geweest naar een skibroek en wat thermospul en geslaagd zo raar want ik kwam net jurkjes en korte broeken).

Oké ik ga weer afsluiten ik ben onderweg 3.5u in de auto dan staan we in het skigebied.

Volgende weekend al weer een maand jongens 😱😊

Liefs Nina

1. Dees:
    8 april 2019
    Super leuk Nina en wat fijn met die andere au pairs!
    Sausalito is idd een hele leuke plek, zelf ook een paar keer geweest op de fiets de brug over! Heel veel plezier in de sneeuw. Ga je naar Lake Tahoe? 😘
  2. Stefanie:
    8 april 2019
    Super dat je ook nu het au pair netwerk hebt gevonden. Als het een beetje is zoals het expats netwerk dan zit je wel snor ;-) Veel plezier in de sneeuw, al skiënd of op een andere manier :-)
  3. Van der Pijl:
    8 april 2019
    Heerlijk toch in de ochtend skieen en in de namiddag in je bikini de golven in. Wat een plek. Geniet van iedere minuut van de volgende 2 maanden.
    Netwerken is belangrijk wie weet waar je terecht kan komen
    GR rené
  4. Oop:
    Oudste kleinkind,
    Wanneer ga je naar SF? Als je de kans krijgt echt doen.
    Trotse Oop
  5. Nina Delhaas:
    9 april 2019
    Leuk om jullie reacties altijd te lezen, vind ik heel fijn 😊
    Ben heel blij dat het netwerken nu eindelijk een beetje lukt. Hoop dat ik nog meer mensen leer kennen.
    Yes Dees dat klopt zit in lake tahou in Northstar California resort was een gave plek! Morgen de piste op ben benieuwd 😅 klein beetje angst zweet wel haha.
    SF volgt nog oop!