Blog #6

15 april 2019 - Los Gatos, Californië, Verenigde Staten

Een hele goedemorgen allemaal,

nouja voor jullie dan ik zit op deze vroege maandagochtend in jullie mailbox maar hier is het nog zondag avond. Tijd voor een week verslag, al heb ik jullie al wel een beetje op de hoogte gehouden. Mijn week was geweldig! Het was zo lang geleden voor mij dat ik heb geskied maar het ging zo goed het was zo leuk. Wel moest ik natuurlijk achter de Kids aan en de jongste is zo goed maar gaat nog niet zo hard maar Cato de jongen van 9j gaat als een malle van de pistes en ik er hard achteraan met soms zweethandjes of buikpijn. Want dan zei hij weer kom we gaan het freestyle park is wat best pittige was en met verplicht de half pipe natuurlijk, help dacht ik dan maar kreeg de smaak goed tepakken 😅😨🤪. Mijn hostmom is aan het eind van de eerst dag hard gevallen en kon niet meer skiën de rest van de dagen en Nena de oudste dochter was ziek dus heeft niet eens op de skies gestaan maar hey ik had het prima naar me zin. Dagen vlogen om en we sliep vroeg en eindelijk weer in een groot bed 😍. Dondag eind van de middag terug en savonds thuis. Vrijdag een hoop wassen en met de Kids aan het zwembad want het was weer gewoon 26 graden en een dag daarvoor hingen de ijspegels nog aan je neus en had het gesneeuwd op onze pistes. Zwaar verbrand dus op vrijdag op m'n rug ja was te verwachten de eerste echte zonnestralen van Californië.

Het weekend dan, even een vreugde dansje gedaan in m'n kamer want ik ben hier alweer een maand en ook stiekem wel een beetje trots op mezelf 🙈😂. Dus zaterdag was het de hoogste tijd voor een bezoekje aan SF eindelijk lekker de stad door gebanjerd en de hop on hop off bus genomen allemaal samen met een andere au pair hier uit de buurt zij komt van Engeland weer een nieuwe. Was heel erg leuk maar nog lang niet alles gezien! Reden genoeg om vaker te gaan dus en zo langzamerhand begonnen met kleine souvenirs te komen want ik kan niet met lege handen aankomen na 3 maanden natuurlijk.

Zondag even miscommunicatie wilde graag naar canta Cruz naar het strand maar moest oppassen want Ronald de hostdad is naar Nederland vertrokken voor een aantal dagen en heidi was in Stanford dus ik moest op de twee jongste passen nou prima want we hebben heel de dag aan het zwembad gelegen, wat heb ik toch een zware baan aan zeg ik het zelf 😜.

Nou dat was het wel weer. Jullie horen me wel weer in iedergeval staat vrijdag de bitterballen party op de planning met alle Nederlandse gezinnen hier uit de buurt MET zelfgemaakte bitterballen natuurlijk.

Tot later, liefs 😘

1. Oop:
    Oudste kleinkind,
    Wat een geweldige, mooie ervaringen. Ben beetje jaloers op je SF verhaal. Wat een geweldige stad.
    Trotse Oop
  2. Mama:
    15 april 2019
    Heerlijk lieffie ! Gelukkig wordt het hier deze week ook mooi weer. Spreek je later Dikke kus :)
  3. P.J.L. Delhaas sr:
    15 april 2019
    oma en opa. Wat een belevenissen. Heerlijk skiëen. Goede berichten van jou. Helemaal blij. Die 3 maanden vliegen zo om. Lieve groetjes uit Breda.
  4. Karin den Ouden:
    19 april 2019
    Heerlijk Nina om op afstand mee te kunnen genieten van jouw belevenissen . Geniet nog lekker van alles en ... van de bitterballen
    Xxx