Blog #7

22 april 2019 - Los Gatos, Californië, Verenigde Staten

Goedemorgen maar weer,

het is weer tijd voor een nieuw verhaaltje. Lig op dit moment net in bed heel stil als een verbrand Kreeftje maar heb echt een Heerlijke dag achter de rug 😍.

Deze week was Ronald naar nl voor werk dus was ik samen met Heidi en de kids de tot vrijdag.. Ging allemaal prima, een gewone werk week. Maar met lichtelijk irritatie naar Heidi ik merk dat ik hier gewoon niet zo op m'n plek zit en zij absoluut niet mijn type mens is die ik leuk vind maarja even doorzetten Nina. Living the dream in California zeggen ze toch dus hoppa ik ga er voor. Deze week veel samen gedaan als in boodschappen door de bitterballen party. Wat een enorm succes was gelukkig en iedereen erg blij was en de kids de grootste lol hadden ik het zwembad e de egg hunt die ik georganiseerd had. Geluk had ik met de hulp van Maiken tijdens de bitterballen party vrijdag want die kwam dus ook een paar uurtjes helpen. Super fijn en leuk voor mij zodat ik niet alleen alles hoefden te regelen en op de Kids moest passen. Dit hadden Maiken en ik van de week afgesproken want we hebben samen dinsdag geluncht en ik ben donderdag bij der langs geweest om lekker te zonnen aan haar heerlijke zwembad bij haar host family die een aantal dagen weg waren.

Dus de party was een succes iedereen blij, ik hard gewerkt al zeg ik het zelf. Zaterdag tot half 3 gewerkt en toen op gehaald door Maiken, op naar de shopping mall in San Jose om vervolgens weer te veel geld uit te geven man wat haat ik die tips en tax toch hier! Savond lekker pizza gegeten en daarna op de bank met wijntje want ja zolang je hier geen 21 ben heb je echt geen avondje uit of mag je niet nog even savonds ergens een drankje doen want je mag niet eens naar binnen of op het terras zitten. Echt heel zuur kan ik je vertellen. Maar het was ook gezellig op de bank en om half 1 in bed want ik was best wel gesloopt van een weekje werken met 1ouder minder en vier kids + nog eens een feestje verzorgen. Ik sliep dus bij haar EINDELIJK weer in een echt GROOT 2 persoons bed en het was heerlijk in stilte wakker wordenen uitslapen tot 9u en geen gegil om je heen. Even wakker worden met een verse cappuccino en ananas en klaar maken voor en mooie zonnige strand dag op 1ste paasdag. Want ja ja vandaag was ik lekker vrij en was ik even weg (gevlucht) van huis. We hebben een fantastische dag gehad met name bakken in de zon, gepeddel board op zee, poke bowl gegeten, stadje doorgelopen van Santa Cruz en de zons ondergang gekeken bij Natural Bridges State beach. Waarna we daarna weer terug door de bergen naar huis zijn geredeb en ik werd afgezet.. En dus nu weer in bed lig, op naar een nieuwe week. Met koningsdag in San Francisco op de planning.

Lieve allemaal, een fijne weektoegewenst! X Nina

1. Oop:
    Oudste kleinkind,
    Je hebt toch wel een “zwaar” leven daar. Een klein bed, geen drankje in de kroeg, verbranden, enz. Zullen we ruilen?
    Trotse Oop
  2. Nina Delhaas:
    22 april 2019
    Hahaha na zo'n dag als vandaag blijf ik weer een weekje langer 🏖️🌴🌅
  3. Mama:
    Heerlijk lieffie xxxxxx
  4. Tante Marleen:
    Fantastisch schat! ♡♡♡♡♡
  5. Vera:
    26 april 2019
    Tussen het zware leven door geniet je echt van andere dingen. Heel goed! Zo overleef je deze maanden wel. Een mooie tijd om later aan terug te denken. Je doet het toch maar even. Have fun en kijk alvast uit naar het volgende leuke verzetje. 😘