Blog #8

29 april 2019 - Los Gatos, Californië, Verenigde Staten

JEETJE blog 8 alweer 😮

Hallootjes,

inmiddels op de helft van de 3 maanden. Tijd vliegt met leuke en soms minder leuke dagen maar dat hoort erbij. Nog steeds als ik door het stadje loop denk ik wauw wat is het toch gaaf en ik zit hier toch maar wel wat ik niet had verwacht.

Het was een drukke week veel gewerkt, wel steeds afgesproken met andere au pair tussendoor. Dat heb ik echt nodig soms even andere mensen om je heen. Soms begin ik jullie te missen..

Dus veel gewerkt..maar vrijdag wat meer vrijetijd na de kids naar school te hebben gebracht door voor een ontbijtje met een au pair vriendin en voor het eerst hier in de USA American pancakes op! Daarna boodschappen gedaan cato van school gehaald en om 16u naar een verjaardag gegaan van een oppas kindje van mijn NL au pair vriendin (dat is even anders als een nl feestje), vervolgens weer naar een andere au pair vriendin om daar te slapen, gezellig dag! Zaterdag vroeg op en terug naar huis om aan het werk te gaan en spullen te verzamelen voor de rommelmarkt in SF. Dit jaar voor het eerst niet dronken met koningsnacht/dag 😅. Maar wel Dutch kingsday gevierd in dus SF bij de windmolen, so funny all the Dutch people together! Met een rommelmarkt, heiniken bier, verse nl stroopwafels(waar we 1.5u voor in de rij hebben gestaan), een winkeltje waar je nl eten kon kopen zoals beschuit en drop, een veldje met nl spelletjes zoals spijkerpoepen en zaklopen, een puntzak friet kon halen en natuurlijk Andre hazes muziek op. Om in de Nederlandse sferen te blijven was het ook nog eens fris met een windje vanaf de kust naast het golden gate park. Dus een echte Nederlandse dag leuk om meegemaakt te hebben hier! En vandaag, zondag om 11u opgehaald door 2 meiden en naar Davenport gereden hele mooie stranden daar met super stijl rotsen. Maar helaas frisjes op het strand wel lekker gepicknicked en eind van de middag doorgereden naar San José om daar te eten. Super leuk om daar steps te huren kan je overal openbaar pakken via een app dus dat stad een beetje doorgereden en daarna heerlijk Mexicaans te eten. Vervolgens naar huis en nu 20u en heerlijk vroeg in bed om zo optijd te gaan slapen na een drukke week.

Op naar een nieuwe week waar ik samen met Maiken m'n NL vriendin een tripje ga maken volgend weekend naar Yosemite, heel erg veel zin in!

Byebye 😘

1. Peter Delhaas:
    29 april 2019
    Top wijffie, goed te horen, de leuke dingen hebben de overhand, nice experiences too! Hava fun. Paps.